- KONYAKART Hakkında Genel Bilgiler
- KONYAKART Almak İçin Gerekenler
- KONYAKART Nasıl Kullanılır ?
- Kimler Yararlanır ?
- KONYAKART Bakiye Yükleme İşlemleri
- KONYAKART Dolum Noktaları
- Önemli Bilgiler
- Ücret Cetveli
- Formlar ve Dökümanlar
- Bayilik İşlemleri
- Bayi Paneli
- Ulaşımda Temassız Özellikli Banka Kartları
- KONYAKART'ım Kayıp / Arızalandı
- Abonman nedir, nasıl yüklenir?
Arızalı veya kayıp KONYAKARTı’ınızı kullanıma kapatmanız gerekmektedir. Bu işlemi BURAYA tılayarak gerçekleştirebilirsiniz.
• Kayıp kartların kullanıma kapattırılmaması durumunda usulsüz kullanımdan kaynaklı bakiye azalmalarından belediyemiz sorumlu değildir. Bu tür kartların başkası tarafından kullanıldığının belirlenmesi durumunda, kart sahibinin cezai yaptırıma uğrayacağı unutulmamalıdır.
• Yeni KONYAKART başvurunuzu elkart.konya.bel.tr/başvuru adresinden yapabilirsiniz.
• Yeni kişiselleştirilmiş fotoğraflı kartınızı büromuzdan kimlik karşılığı alabileceğiniz gibi adresinize teslimini isteyebilirsiniz.
• Önceki kartınızın içerisinde bulunan bakiye veya kalan abonmanınız yeni kartınıza e-dolum kanalıyla aktarılacaktır.
• Önceki kart bakiye tespiti sonucunda, aktarımı yapılacak miktar ya da abonmana ilişkin, sistemde kayıtlı telefonunuza sms ile bilgilendirme yapılacaktır.
• E-dolum ile aktarımı yapılan bakiye veya abonmanın otobüs veya tramvay/turnikelerde tesisli validatörlerdeki yeşil butona basarak aktif etmeniz gerekmektedir.